anniversary anniversary
Bugatti

Bugatti staat voor elegante, stijlvolle en luxe herenkleding. Het merk is gericht op de modebewuste man van nu met een eigen individuele stijl.

Bugatti

(32 Artikelen)
Categorieën

 Artikellijst filteren

Onze tip: Gebruik de filters om uw zoekopdracht te verfijnen

Artikelweergave

   

BUGATTI: Luxe herenmode met een Europees levensgevoel

Bugatti is stijlvolle moderne heren mode voor werk en vrije tijd met een exclusieve, luxe en elegante uitstraling. Verder lezen ... De integraal doordachte collecties omvatten sportieve vrijetijdskleding, elegante business pakken, jeans, accessoires en schoenen. De verschillende collecties maken een individuele mix van stijlen mogelijk en vertegenwoordigen de diversiteit van Europa. Zo verenigt Bugatti onder meer Engelse chic, Franse elegantie, Duits directheid, Scandinavische nonchalance en Italiaans temperament in haar mode. Bugatti herenmode is zowel in de klassieke kleuren zwart, grijs en bruin verkrijgbaar als ook in de nieuwe trendkleuren van dit seizoen. Stijlen en kleuren kunnen volop gevarieerd worden en maken veelzijdige combinaties van klassiek tot trendy mogelijk.

Merkfilosofie
Sinds vanouds is Bugatti een onderneming met passie voor mode. Moderne trends en traditie worden met elkaar verenigd, wat zich vooral in de vormentaal van de mode manifesteert. Maar Bugatti staat ook voor nieuwe ontwikkelingen. De onderneming werkt nauw samen met het bedrijf Gore-Tex om aan de hoge normen op het gebied van design en functionaliteit te kunnen voldoen. Dit leidt tot nieuwe, innovatieve materialen voor de herenmode van Bugatti die niet alleen voor functionele vrijetijdskleding, maar ook voor zakelijke pakken en overhemden worden gebruikt.

Geschiedenis
Het label Bugatti maakt deel uit van het in 1947 opgerichte familiebedrijf Brinkmann. Met gewatteerde mantels veroverden zij in 1980 de markt. Vandaag de dag is Bugatti een internationaal succesvolle onderneming en staat symbool voor een Europees levensgevoel. Hoewel Bugatti een Duits modebedrijf is, heeft het een Italiaanse naam. De onderneming dankt deze naam aan een toeval: Tijdens het doorbladeren van het telefoonboek van Milaan kwam de voormalige marketing directeur Klaus-Jürgen Möller de naam Bugatti tegen. Deze viel zo in de smaak, dat het bedrijf de naam voor het nieuw opgerichte label heeft gebruikt.

naar boven
 
U hebt het volgende artikel in uw winkelmand geplaatst
text