Slimmer winkelen - met de PETER HAHN-app. Duidelijk, eenvoudig, snel.

Installeren

FAQ

1. Ik heb slechts een gedeelte van mijn bestelling ontvangen. Moet ik opnieuw portokosten betalen?

Indien niet alle artikelen van uw bestelling direct leverbaar zijn, ontvangt u eerst een gedeelte van uw bestelling. In de bevestigingsmail en onder ‘Mijn rekening’ op www.peterhahn.nl kunt u zien wanneer de resterende artikelen geleverd worden. Voor de nalevering(en) berekenen wij geen extra portokosten.

2. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat mijn pakket bezorgd wordt?

De bezorger laat een bericht achter dat u uw pakket binnen 14 dagen bij het dichtstbijzijnde UPS-punt of het postkantoor kunt afhalen.

3. Hoe lang wordt mijn pakket bij Bpost bewaard?

U dient uw pakket binnen 14 dagen af te halen.

4. Wat kost het om (een gedeelte van) mijn bestelling retour te sturen?

PETER HAHN betaalt voor u de kosten van uw retourzending. Gebruik a.u.b. de originele verpakking en het retourlabel dat zich bij de afleverbon in het pakket bevindt.

5. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

De factuur van uw bestelling bevindt zich in het pakket. Maak het bedrag via een bankoverschrijving a.u.b. binnen 14 dagen over aan:
BNP Paribas Fortis
IBAN: BE 86 2930 0224 0250
BIC: GEBABEBBXXX

6. Ik wil geen nieuwsbrief meer ontvangen. Wat moet ik doen?

Aan het eind van elke nieuwsbrief staat een afmeldlink. Daarmee kunt u zich via het afmeldformulier direct uitschrijven. Of ga via de online-shop naar het afmeldformulier. Uiteraard kunt u ook telefonisch of per mail, onder vermelding van uw emailadres, laten weten dat u de nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen. Dan zorgen wij dat alles in orde komt. Een overzicht van alle contactmogelijkheden vindt u op www.peterhahn.be/nl/contact.

7. Hoe kan ik mijn pakket terugsturen?

Als u voor levering in een UPS Access Point heeft gekozen dan kunt u uw bestelling uitsluitend via het UPS Access Point terugsturen waar u het pakket heeft afgehaald. Bestellingen die door PostNL zijn bezorgd, kunt u in een PostNL-afhaalpunt retourneren. PETER HAHN betaalt voor u de kosten van de retourzending. Gebruik a.u.b. de originele verpakking en het retourlabel dat zich bij de afleverbon in het pakket bevindt.

8. Kan ik mijn bestelling ook als cadeau laten inpakken?

Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling als cadeau in te laten pakken.

9. Ik wil graag minder catalogi ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem a.u.b. telefonisch of via de email contact met ons op. U kunt de catalogi op ieder gewenst moment opzeggen. Een overzicht van alle contactmogelijkheden vindt u op www.peterhahn.be/nl/contact.

10. Hoe vind ik de juiste maat?

In de catalogus en op www.peterhahn.be staat heel nauwkeurig beschreven hoe u de juiste maat bepaalt. Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen, zodat wij u persoonlijk advies kunnen geven over de juiste maat van een bepaald artikel. Als u niet helemaal zeker weet welke maat u moet bestellen, kunt u het artikel in 2 verschillende maten bestellen en deze comfortabel thuis passen.

Retourzending
eenvoudig en gratis met bpost
Achteraf betalen
Prettig en veilig
EEN UITSTEKENDE SERVICE
Voor uw tevredenheid
Bestelservice
(070) / 22.28.29
(max. 0.30€ / min)
PETER HAHN klantenservice
(070) / 22.28.29

(max. 0.30€ / min)


Wij staan voor u klaar van maandag t/m vrijdag van 8u00 tot 20u00 en op zaterdag van 8u00 tot 18u00.

Bestel per e-mail via
service@peterhahn.be